Dacă întâmpinați o problemă cu un produs comandat de la noi, iar aceasta nu a fost rezolvată de către Departamentul Tehnic sau Departamentul de Vânzări, aveți posibilitatea de a returna produsul, în condițiile menționate mai jos.
Primul pas pentru inițierea procesului de retur este completarea formularului de returnare. Vă rugăm să completați toate câmpurile din formular, astfel încât să putem analiza situația cât mai eficient.
După completarea formularului, veți primi un răspuns din partea echipei noastre în termen de maximum 3 zile lucrătoare, fie prin e-mail, fie telefonic. Răspunsul va conține instrucțiuni clare privind pașii următori și detalii despre expedierea coletului înapoi către noi.
Este important să ne comunicați cât mai exact problema întâmpinată pentru ca soluția să fie rapidă și corectă. Dacă este vorba de un defect sau o neconformitate vizibilă, vă recomandăm să aveți pregătite poze sau materiale video, care pot fi solicitate ulterior de echipa noastră.
Pentru mai multe informații, vă rugăm să consultați și pagina Returnare și Rambursare.
Conectează-te pentru a avea acces la toate funcționalitățile site-ului.
Lista ta de favorite este goală
Explorează produsele